|
2010. április 25.
Kiskunlacháza - Dragracing.hu - MNASZ Gyorsulási OB Eredmény: AP5-ös kategória 3. hely
Másfél év kihagyás után újra összeállt a versenyautó, így rajthoz állhattam a Kiskunlacházi betoncsíkon. Eredetileg a műszaki fejlesztésekek szerettem volna tesztelgetni, amelyek végül újabb tizedeket jelentettek az időeredményben és a nap végén sikerült új egyéni rekordot futnom. A versenyautó tökéletesen muzsikált, minden futamban sikerült maximumon autózni, valamint újabb és újabb finomhangolásokat elvégezni. A tavaszinak induló idő dél körül nyáriasra váltott, szinte odasültünk az első kánikulában a betonhoz. Az autók tapadását jelentősen javította a meleg, az emberek közérzetét pedig a színvonalas szervezés. A versenytáv 402 méter, az AP5-ös (2000 köbcentiméter alatti szívó) kategóriában indultam. A fejlesztéseknek hála az időmérő futamok alapján az ötödik helyen várhattam a döntőket. A negyeddöntőben a kuplunghibával küzdő ellenfelemet vertem nagy fölénnyel, majd a döntőbe jutásért szoros küzdelemben alulmaradtam a későbbi győztes autójával szemben, így harmadikként végeztem a versenyen.
Futamjaim a következőek voltak:
Győzelem/ Vereség
|
Reakc.
|
60 láb idő
|
330 láb idő
|
1/8 idő
|
1/8 seb.
|
1/4 idő
|
1/4 seb.
|
Ellenfél
|
Ellenfél Reakc.
|
Ellenfél 1/4 idő
|
Időmérő futamok
|
Vereség
|
0,743
|
1,985
|
5,678
|
8,783
|
127,05
|
13,800
|
156,72
|
Audi RS3
|
0,798
|
11,947
|
Vereség
|
0,529
|
2,061
|
5,713
|
8,801
|
128,18
|
13,820
|
156,07
|
Renault R5 3.0
|
0,955
|
12,902
|
Vereség
|
1,384
|
1,913
|
5,538
|
8,622
|
127,73
|
13,637
|
156,38
|
Chevrolete Corvette Z06 7.0
|
0,785
|
12,144
|
Negyeddöntő
|
Győzelem
|
0,279
|
1,875
|
5,574
|
8,565
|
128,41
|
13,557
|
156,99
|
Fiat X1/9 Lada
|
0,507
|
14,612
|
Elődöntő
|
Vereség
|
0,148
|
1,872
|
?
|
8,555
|
129,32
|
13,509
|
158,21
|
Honda Civic
|
0,299
|
12,297
|






Köszi a képeket!
|
|