|
2005. október 22.
Tököl Müller Art Gyorsulási Futam Eredmény: A1-es kategória 1. hely 2005. évi pontverseny végeredménye: A1-es kategória 1. hely
A Müller Art Gyorsulási Futam idei utolsó versenye egyben az évad utolsó versenyét is jelentette. Kissé őszies időjárás fogadott minket Tökölön, a ködszitálás és az alacsony hőmérséklet miatt kissé gyengébb időeredmények születtek mint az eddigi versenyeken. Az éves pontverseny első helyének megtartásáért elég lett volna a nyolcas döntőbe jutnom, mert akkora pontelőnnyel vezettem a riválisok előtt, de semmit nem bíztunk a véletlenre. A verseny szervezése kissé vontatott volt, hiszen a reptér adottságihoz képest kissé nagyszámú embertömeg jelent meg a versenyen. Az éjszakába nyúló versenyen a versenytáv 402 méter, az A1-es (0-1599 köbcentiméter) kategóriában indultam. A nyolcas döntőbe a legjobb időereménnyel kerültem be, ahol nagyon meggyőző produkcióval sikerült megnyernem a versenyt!
Futamjaim a következőek voltak:
Győzelem/ Vereség
|
Reakc.
|
60 láb idő
|
1/8 idő
|
1/8 seb.
|
1/4 idő
|
1/4 seb.
|
Ellenfél
|
Ellenfél Reakc.
|
Ellenfél 1/4 idő
|
Videó
|
Időmérő futamok
|
Vereség
|
0,108
|
2,272
|
9,389
|
120,25
|
14,697
|
149,49
|
Fiat 850 1.4T
|
0,221
|
13,678
|
|
Vereség
|
0,461
|
2,467
|
9,685
|
119,00
|
15,099
|
146,59
|
Subaru Impreza 2.0T
|
1,379
|
13,460
|
|
Vereség
|
0,409
|
2,334
|
9,634
|
120,79
|
14,875
|
150,77
|
Lotus Elise 1.8
|
0,459
|
13,937
|
|
Győzelem
|
0,464
|
2,243
|
9,337
|
120,09
|
14,683
|
148,01
|
Fiat Punto 1.4T
|
0,703
|
16,441
|
|
Negyeddöntő
|
Győzelem
|
0,684
|
2,460
|
9,687
|
119,59
|
14,951
|
150,02
|
Honda CRX
|
0,280
|
15,645
|
|
Elődöntő
|
Győzelem
|
0,404
|
2,418
|
9,503
|
122,21
|
14,755
|
149,87
|
Honda Civic
|
0,451
|
15,090
|
|
Döntő
|
Győzelem
|
0,255
|
2,259
|
9,308
|
122,17
|
14,525
|
151,25
|
Honda Civic
|
0,354
|
14,751
|
|
Eredményhírdetés
 |


A képekért köszönet mindenkinek!
|
|