|
2005. szeptember 11.
Rábaring KIA Gyorsulási Verseny Eredmény: A1-es kategória 2. hely
Az előző Rábaringes versenyen be kellett érjem a harmadik helyezéssel, így most nem hibázhattam ha az éves pontversenyben versenyben akartam maradni az első helyért. Sajnos a döntőben kicsit elaludtam a rajtnál és ez csak a második helyre volt elég. Így úgy néz ki, hogy az év végi összetett pontversenyben a második helyezésre van csak reális esélyem. A versenyen elért időeredmények kissé elmaradtak az előző hétvégi Tökölön elért eredményektől, de így is szép eredménynek mondható a dobogó második foka. A verseny szervezése és lebonyolítása nagyon tetszett, a versenytáv 402 méter, az A1-es (0-1599 köbcentiméter) kategóriában indultam. A nyolcas döntőbe a harmadik legjobb időereménnyel kerültem be, ahol két nagyon jó és egy pöttyet gyengébb futam után lettem második.
Időeredményeim a következőek:
Győzelem/ Vereség
|
Reakc.
|
60 láb idő
|
1/8 idő
|
1/8 seb.
|
1/4 idő
|
1/4 seb.
|
Ellenfél
|
Ellenfél Reakc.
|
Ellenfél 1/4 idő
|
Időmérő futamok
|
Vereség
|
0,589
|
2,160
|
9,293
|
119,50
|
14,760
|
147,47
|
Citroen Saxo
|
0,580
|
14,528
|
Győzelem
|
1,465
|
2,150
|
9,335
|
118,96
|
14,743
|
147,39
|
Fiat Tipo
|
0,501
|
18,351
|
Győzelem
|
0,819
|
2,106
|
9,092
|
120,91
|
14,346
|
151,10
|
Suzuki Swift GTI
|
0,351
|
16,260
|
Vereség
|
0,430
|
2,206
|
9,361
|
111,24
|
16,630
|
83,87
|
Fiat Uno
|
0,088
|
15,561
|
Negyeddöntő
|
Győzelem
|
0,280
|
2,122
|
9,138
|
119,85
|
14,613
|
133,15
|
Honda CRX
|
0,312
|
15,514
|
Elődöntő
|
Győzelem
|
0,102
|
2,188
|
9,103
|
122,19
|
14,312
|
152,54
|
Honda CRX
|
0,091
|
15,220
|
Döntő
|
Vereség
|
0,322
|
2,175
|
9,280
|
122,03
|
14,401
|
151,58
|
Honda CRX
|
0,248
|
14,394
|


A képekért köszönet mindenkinek!
|
|