|
2005. július 17.
Rábaring KIA Gyorsulási Verseny Eredmény: A1-es kategória 7. hely
A kétnapos versenyhétvége második napján korán keltünk, hogy még a hűvös időben sikerüljön egy jó időeredménnyel kezdeni az időmérő futamokat. Sajnos már a nap elején éreztem, hogy az előző naphoz képest gyengébb lett az autó és nem is bírtam vele csak a második legjobb időeredményt teljesíteni. Újabb próbálkozások után végülis kiderült, hogy ezen a napon már nem tudok beleszólni a legjobbak küzdelmébe, ugyanis a helyszínen el nem hárítható műszaki gondok jelentkeztek a versenyautón. A második napon a nyolcas döntőben tehát kénytelen voltam megelégedni a hetedik helyezéssel.
A rosszul sikerült második nap ellenére a két napos összetett versenyben pontegyenlőséggel holtversenyben a második helyet szereztem meg, sajnos a műszaki gondok miatt nem tudtam kiállni a dobogós helyezéseket eldöntő utolsó futamban sem, így végülis a dobogó harmadik fokára állhattam fel. Köszönöm mindenkinek a rengeteg segítséget és sok-sok bíztatást!
Időeredményeim a következőek:
Győzelem/ Vereség
|
Reakc.
|
60 láb idő
|
1/8 idő
|
1/8 seb.
|
1/4 idő
|
1/4 seb.
|
Ellenfél
|
Ellenfél Reakc.
|
Ellenfél 1/4 idő
|
Időmérő futamok
|
Vereség
|
0,235
|
2,202
|
9,306
|
119,55
|
14,634
|
147,62
|
Honda CRX
|
0,183
|
14,252
|
Győzelem
|
0,304
|
2,195
|
9,370
|
118,47
|
14,736
|
147,47
|
Audi 80
|
0,601
|
20,675
|
Győzelem
|
0,283
|
2,179
|
9,114
|
121,67
|
14,340
|
150,79
|
Renault
|
0,590
|
19,722
|
Győzelem
|
0,449
|
2,083
|
9,098
|
119,85
|
14,515
|
143,00
|
Lada 2104
|
0,332
|
15,404
|
Vereség
|
0,181
|
2,052
|
9,427
|
109,51
|
17,930
|
60,86
|
Lada 2104
|
0,427
|
15,522
|
Negyeddöntő
|
Vereség
|
0,306
|
2,111
|
9,260
|
113,7
|
16,195
|
89,05
|
Honda CRX
|
0,205
|
15,430
|



A képekért köszönet mindenkinek!
|
|